Opholds- og rengøringsregler for brug af lokaler

Opholdsregler

Fra mandag d. 18. maj lukker vi lige så stille op for brug af lokaler.

Der bliver kun åbnet for lokale A, hvor der må være 20 personer, lokale B, hvor der må være 5 personer, og Hovedkvarteret 10 pers.
Lokale D og E kan bruges til enesamtaler dvs. 2 personer. Dette gælder indtil videre til d. 8. juni.
For at mindske trafikken i køkkenet, laver vi den kaffe I skal bruge.
Indgangen til lokale A bliver i dagtimerne, døren lige ud fra trappen, for at undgå kontakten med for mange mennesker.

Du må ikke deltage i møder eller aktiviteter hvis du har tegn på sygdom, du skal have været rask i 48 timer inden du kommer i huset.

Deltagerne skal sidde med 1 meters afstand. For sårbare er afstanden 2 meter.
Det er Jeres ansvar at overholde retningslinjerne
Der skal være en halv times pause til at lufte ud, inden næste gruppe går i gang.

Rengøringsregler.

Husk at vaske og spritte hænder, når du ankommer
Der er opsat spritholder ved indgangen som skal bruges, inden i går ind.
Der er sat håndsprit i vores rum og toiletfaciliteterne.

Inden du/I forlader huset skal du/I aftørrer borde, samt dørhåndtag og vandhaner i sæbe og sprit .

Der findes spand, rengøringsmidler, husholdningssprit, klude, m.m i køkkenet.

Ovenstående regler skal overholdes

 

Author: post@frivilligthisted.dk